Ambition

Guldbrandsen Consulting har fokus på kundernes resultatskabelse.

Det skal føre til det, der sikrer fremdrift på de prioriterede områder

Men hvad er det, der er prioriteret? Og hvad er det, der hindrer fremdrift i den nuværende situation? Disse og en række andre spørgsmål må afklares meget tidligt i vores dialog.

Dialogen skal føre til, at vi får et fælles billede af, hvad det er vi ønsker at opnå i en udviklingsproces – vi må definere en ambition, et mål og en prioritering for at sikre, at vi er enige om, hvad det skal føre til.

I samarbejdet med Guldbrandsen Consulting er det dig som kunde, der definerer, hvad din virksomhed ønsker at opnå i samarbejdet. Derefter vil vi bidrage med de virkemidler der skal sikre, at vi når dertil – men udgangspunktet vil være et fælles billede af ambitionen, målet og prioriteringen.

Vi må sigte, før vi skyder – og for at sigte, må vi være enige om, hvad det, er vi ønsker at ramme.

Vi fokuserer sammen på, at der gennem ledelse, motivation og kontinuerlig udvikling skabes de rette forudsætninger for at opnå og fastholde de ønskede resultater – vi har erfaring i, hvordan vi kan sikre, at planerne bliver eksekveret, og målene bliver indfriet – ikke blot her og nu, men også sikre, at organisationen er gearet til at fastholde de nye tiltag fremadrettet. Som en erfaren salgsdirektør sagde til mig for mange år siden: ”Det er ikke et spørgsmål om at få dem til at sælge for kr. 400.000 på en måned – det er et spørgsmål om at få dem til at gøre det hver måned…

Det gode samarbejde forudsætter, at vi er enige om ambitionen.

 

Ivar Guldbrandsen