Analyse
For at sikre at vi løser det rigtige problem med den rigtige løsning, vil vi altid starte med at analysere situationen.
Guldbrandsen Consulting har fokus på kundernes resultatskabelse.
Vi lægger vægt på, at ”kundens kunder” oplever, at der gennem salg og kundefokus tilføres værdi på en professionel, engageret og tillidsskabende måde.
Vi fokuserer på, at der gennem ledelse, motivation og kontinuerlig udvikling skabes de rette forudsætninger for at opnå de ønskede resultater.
Medarbejdere i trivsel har lyst til og forudsætninger for at præstere.
I de fleste tilfælde har vi fokus på følgende faktorer:
I samarbejdet aftaler vi, hvilke KPI’er der skal påvirkes og fastlægger, hvilke konkrete resultater vi vil skabe i samarbejdet – det kan blandt andet være
Er lederne i stand til at kommunikere målene, så de er motiverende og skaber energi? Bliver opfølgningen opfattet som kontrol eller som sparring til bedre resultater?
Sammen med ledelsen vil vi ikke blot aftale, hvilke resultater der skal være i fokus. Vi vil sikre, at lederne er klædt på til at skabe den fornødne energi og lyst til den forandring, der skal skabe bedre resultater.
Vi vil drøfte, hvordan vi vil måle resultaterne, og hvordan vi kan give medarbejderne en forbedret mulighed for ”selvledelse” ved at gøre nøgletallene tilgængelige. Det vil ofte give en følelse af fremdrift og selvtillid og tilføre ny energi.
Fra ”Tro” til ”Viden”
Ikke alle resultater kan måles i kroner og øre. Kundetilfredshed, loyalitet og værditilførsel kan kortlægges gennem nogle af de analyser, der kan indgå i samarbejdet – eller vi kan arbejde med de værktøjer, der allerede findes. Anvendelsen af analyser skal sikre, at vi baserer den videre udvikling på fakta og konkret viden frem for antagelser og tro.
Se i øvrigt under ”Analyse”
Ivar Guldbrandsen